søndag 6. mars 2011

Endelig fikk jeg knipset noen bilder her!

Laderen til kameraet har dukket opp igjen..
(det var vel kanskje noen som trengte å låne den.. hihi)

Lovte dere bilder av premien jeg fikk fra Hanne,
da hun feiret 100 000 gjester på bloggen sin!

Jeg har tent det fine lyset og deilig lavendelduft sprer seg ut i rommet..

Posen med "Nøddesalt"
ligger fortsatt til pynt på kjøkkenet..
Vet ikke om jeg kommer til å bryte den fine krydderkonvolutten!

Knaggen har ikke fått noen plass,
så enn så lenge får den også henge på kjøkkenet.
Tusen takk for de fine tingene Hanne :)

Siden jeg nylig hadde bursdag
har det blitt litt nye ting her i huset,
men det skal du få se neste gang :)

Ha en fin start på den nye uka!
Anneliklem til deg :)

4 kommentarer:

Renate sa...

før nån nydelige ting du har vunnet, heldige du :)
Æ plages me at når æ legg ut nye innlegg så vises di ikje på bloggrolleren, har du peiling på ka æ gjør galt?
Fortsatt fin søndag :)
klæm <3

Bondekåno sa...

Jøss, så heldig du er da :) Flott premie!
Ha en flott uke :D

Lises drømmer sa...

Så heldig du er! Nydelig premie! Ha en fin uke og kos deg med luktelys! Klem

Janicke sa...

Så heldig du er, og gratulerer med dagen på etterskudd :-)

Jeg ønsker deg en flott uke :-)
Klem fra Janicke