tirsdag 23. september 2008

Knapper..

er en av mine lidenskaper Y

Jeg kan aldri kaste et plagg uten å ta av knappene først !

Store og små, i alle regnbuens farger (:

Så da jeg oppdaget Snella & Petronella

var jeg ikke sen om å bestille meg et par håndlagde knapper.

Å engler er uimotståelige, for meg..

De er jo bare utrolig nyydelig !

Se selv..




Den ene har jeg sydd på en strikkelue.

Søt ikke sant?

Jeg var faktisk så heldig at jeg fikk en ekstra knapp på kjøpet (:

På det første bildet ser du en liten knapp

hvor det står love Y

Den har jeg en plan med..

Så her er det bare å følge med (:

Ha en fin tirsdag!

Ps. takk for i går! (:

til dere som var på tupperware party hos meg.

Kjempekoselig Y

Klem

1 kommentar:

Linn sa...

Åh for et godt tips Anneli, takk dit må jeg å studere! Og din blogg er så koselig, digger å være her inne å lese og se. Og så lager du jo så mye vakkert smeeelt!

Ha ei nydelig helg Anneli!