søndag 5. oktober 2008

Fra butikken, del 1

Siden det har vært en utfordring med
min favorittlampe
rundt om i blogglandia i den senere tid,
tenkte jeg å vise noen lamper fra butikken vår
FAGMØBLER i Bodø.
Vi har kun tatt inn noen få utvalgte..
som vi også viser frem i utstillingen.




Denne er vel en såkalt retrolampe.
Vi har i alle fall plassert den over et kjøkkenbord som heter retro (:
Den har er flott lys og ulike utrykk alt etter hvor du ser den fra..






Så er det denne klassiske lysekronen
med flotte glassprismer.


Ved det første bordet her er også en lampe som kanskje er litt 70 talls inspirert.. og retro.
Neste bord har en tre delt lampe i klart og frostet glass.
De siste jeg viser i dag
har vi plassert i et litt minimalistisk, moderne miljø.
Her finns det både taklampe og bordlampe i samme stil.
De som er plassert ved det første bordet er laget i glass,
ved det andre bordet er lampene i rotting.
Ulike lamper med sine særpreg.
Del 2 kommer i morgen (:

1 kommentar:

Gry sa...

Så masse fint! Jeg må vist ta meg en tur til butikken din.
Du spør om fine møbler..
Slettvold har mye fint.. og så svenske Norell(norellmobel.no)for det lille ekstra.. se på: edbladco.com de lysestakene og smykkeskrinene i betong er vakre!
Ha en fin uke!
Klem Gry : )