lørdag 10. januar 2009

Blogcandy og andre festligheter!

Konkurransen
for å feire mine 10000 første besøk
går mot slutten..
Men du har ennå sjangsen til å bli med!

For å friste litt
har jeg nå tatt et par bilder av innholdet i pakkene..


Interiørpakken
Kuler i fattigmannsølv, velkommenskilt, kubbelys, transfermerke m. engel, liten lysholder m. lys



Scrappepakken
Blomster, rub ons, metallcharms, stempelpakke, div. bånd, alfabet ++



Hvis jeg får over 60 kommentarer
legger jeg oppi litt ekstra (:


Trekkingen blir foretatt
søndag 11.01.09. ca kl 19.00
Lykke til!



Jeg har fått denne søte awarden av datteren i huset Y


Den vil jeg gi videre til alle dere søte bloggere
som deltar på min konkurranse (:



Denne helgen er full av festligheter Y
I går kveld inviterte vi gode venner til middag
hjemme hos oss.

Her står maten å "putrer"!

Enkel bordekking.



Hvite tulipaner med et hjerte av gåsunger..





I kveld skal jeg ut å gå nyttårsbukk

sammen med en gjeng damer (:

(Kanskje det blir noen bilder i morgen..)
Ha en flott lørdagskveld!

12 kommentarer:

Kari sa...

Så nydelig bord du har dekket! Maten ser virkelig fristende ut:)
Takk for masse skryt! Jeg setter utrolig stor pris på det;))
hyllen med skuffer på kjøpte jeg faktisk i dag, på Bjerkeng blomster. De har en del fine ting der.Den nye interiørbutikken heter Den blå dør. Den ligger rett nedenfor Domkirken. Veldig koselig butikk. Har ikke vært hos dere på en stund, noe nytt? Kos dere i kveld!
klem

Anonym sa...

Flott dekket bord!
Vi har for øvrig de samme tallerkenene. ;-)
Ha en fin kveld!

Mvh Kathrine (sonoiok@gmail.com)

Guttemamma sa...

Så koselig bord, og lekker bukett!! Ha en fin kveld, klem fra Anette

Det Lille Hvite Huset sa...

Så kjempekoselig ut!! Nyttårsbukk har jeg ikke hørt om, men så moro!!! Klem :-)

Anonym sa...

Liker tøy servietter, koselig bord! Utrolig stilig med hjertet i tulipanbuketten.

Ha en fortsatt strålende helg.

Cecilia

Guttemamma sa...

Glemte å linke til deg...nå er det gjort!!

Min verden sa...

Så flott du har dekka og veldi inspirerande :) klem

Bestefars Verksted. sa...

Så fin og vårlig pynt du hadde på bordet.....og maten så jammen ikke dårlig ut,den heller......du har sansen Anneli :) Og så snill du er da,som deler ut så fine ting....gid man hadde vinnerlykke ;) Håper du koser deg med damene på tur,sikkert en lystig gjeng...etterhvert......hihiiii :) Ha en flott søndag imorgen !

Anonym sa...

Hei hei.
Blei veldig imponert over det hjertet laget av gåsunger. :)
Så enkelt kan det faktisk være å gjøre en enkel bukett ekstra spennende.
Hele bordekningen var vakker, men det var det som fenga meg mest.

Ha en fantastisk dag videre.
Mvh Linda.

Ps: Har linka til sida di.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Gratulerer med jubileet!
Så fint du har pynta, likte så godt tulipanene med hjerte, lekkert!
Ha en fin dag!!

micano sa...

Gratulerer med 10 000!!
Skulle jeg være så heldig å vinne ønsker jeg meg en scrappepakke :-)
Hadde allerede link til deg jeg :-)
Ha en finfin søndag!

Anonym sa...

Hei igjen.
Ville bare si at det ligger noe til deg inne hos meg.
Klem