søndag 19. april 2009

På tide..

med et nytt innlegg?

Etter noen deilig fridager (som gikk alt for fort!) i påsken
har jeg tatt frem malepenselen igjen (:





Dette gamle klaffebordet og tallerkenhyllen ble kjøpt på loppis i fjor,

men har bare vært stuet bort på en bod, inntil nå!


Skrapet bort litt gammel maling før de fikk noen strøk i hvitt.


Et veggord fra Panduro passet bra her syns jeg..

Et gammel vindu og et lite fuglehus

har også fått en fornyelse med noen penselstrøk.

På denne kortholderen i fil-de-fer
henger flere flotte invitasjoner til konfirmasjoner og bryllup (:

Tallerkenhyllen har blitt hengt opp på kjøkkenet, mens resten står i hallen.


Jeg må prøve litt frem og tilbake med pyntingen..,
så får vi se hva som blir stående.


Denne lille hyllen fra Bloomingville fikk være med meg hjem fra jobben en dag
og har også fått plass i hallen.


Akkurat nå har jeg bl.a. satt et nydelig kort der.

Det fikk jeg av min storesøster til bursdagen Y sammen med flere nydelige ting..





Datteren i huset har lagt ut en flott utfordring på bloggen sin.
Nydelige ord som gjorde mamma`n både stolt og lykkelig Y
Det er viktig å stoppe opp og reflektere over livet sitt en gang i blandt.
Å sette pris på de små tingene (: og kjenne hva som gjør oss lykkelige.



Takk for at du stakk innom!
Jeg koser meg med de fine kommentarene dere legger igjen (:


Ha en inspirerende ny uke!
Klem fra Anneli

Y


11 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Oh her var det mye fint....skal si du har vært kreativ:O)Likte alt av stæsjet ditt også jeg..Go`uke ønskes fra Maliva

Ida sa...

Ja, når du ser det nyyydelige resultatet ditt - så tenker jeg du angrer på at både bord og hylle har vært stuet vekk :) Det ble nyyydelig! Kjempefin hylle fra Bloom.. også! Liker &'en din :)

Så søøøøte Connie er datteren din ? Fikk en kjempeherlig påskeoverraskelse av henne - så gavmildt :) Ble både rørt og utrolig glad! Kjempegod jente! Gjett om du kan være stolt av henne!

Ha en kjempefin uke!
KLEM

Anonym sa...

oy oy oy du e altså kreativ;) må visst lån dæ heim hit en dag;) ps:sofaen ble knall bra her;)

klem fra Ann-kristin

moa sa...

hei anneli -
så koselig og ja på tide, hihi..
med et innlegg fra deg!
jammen er du produktiv med malekosten, det ble jo kjempefint!
flink jente du!

moaklem

Bjørkely sa...

Hei hei!
Oi, hvor mye fint. Flotte bilder!

Gry sa...

Å så masse flott du har ordnet!!
Du er kjempeflink og kreativ!
Skal gå og se på datteren din sin side.
Siden det har snødd tett her i hele dag, har vi bare vært inne og kost oss, fyra i ovnen og spist god mat..
Ha ei flott uke!
Klem Gry : )

Anonym sa...

Hei på deg.
Som du har malet å stått i. Flink du er. Ble kjempefint. Kjenner til det med å styre litt hit og dit med pyntingen, man må jo bli helt fornøyd.
Var innom og leste hos Connie, så flott hun har skrevet og skjønner godt du ble rørt.
Klæm fra me.

Kort og Søm sa...

Så fint det bordet ble!
Hilsen Fredrikke :o)

Fridashus sa...

Hei.

Så flink du er da:O)

Hva koster hengekøyen? Hvor holder du til?

Ha en god uke!

Klem

Fridashus sa...

Jeg mente hengestolen...:o)

Tonje sa...

Så utrolig flott bordet og hyllen ble! Du har tydeligvis evnen til å se skatter i mye som andre ikke ville sett på engang.