mandag 4. mai 2009

En hærlig langhelg


er over for denne gang..
Men vi har hatt noen deilige dager med sommervarme!
Her er beviset!


Siden vi bor ved havet og har kjøpt oss båt,

kunne vi ikke bli sittende på land (:

Landegode bader i kveldsolen

Vi pakket litt god mat og drikke i sekken

og "tøffet" av gårde sammen med et vennepar.

Målet var mitt barndoms paradis
Hartøya

Lenge før jeg viste hva syden var for noe
koste vi oss og badet på kritthvite strender her Y

Den nydelige stranden bader i kveldsolen mens vi går i land..

..og mens kveldssolen går ned bak fjellene

spraker det i bålet og fløtepotetene blir til..

Detaljer i naturen



Etter et deilig måltid

ruslet vi mot den gamle hovedgården på øya.

Fordums prakt er desverre forfallt, men etter at
ble stiftet er det håp i hengende snøre.
Trykk på linken for å lese mer!

En nydelig utsikt over fjorden,
fra hovedgården
Skumringstimen..

"du skal ikje sove bort sumarnatta.."
Vi var vel i seng kl 5 på morgenen!

Med minnekortet fullt av billedminner

var det ikke lett å velge..

men her var en lite smakebit jeg ville dele med dere.
Alle bildene kan forstørres ved å trykke på dem (:
Ha en strålende uke!
Klem fra Anneli Y

4 kommentarer:

moa sa...

hei anneli -
..for en herlig helg du har hatt!
den øya så jo ut som et drømmested!
ha en fin mandag!

moaklem

Anonym sa...

Hei på deg.
Så nydelige bilder. Kan tenke meg til at dere hadde det utrolig fint.
Gratulerer med ny båt :)
Ha ei fortsatt fin uke.
Klæm fra me

Bestefars Verksted. sa...

Ååååh,så fin tur dere har hatt ! Heldige er dere,som har båt....savner det veldig her,men når vi er i Steigen,bor vi nesten på havet.....! Utrolig bra at dette huset nå skal restaureres,jeg har hatt et innlegg om dette ,for veldig lenge siden,så når jeg leste dette i avisen, ble jeg glad :) Meg og gamle hus,vettu........

Lite data på meg for tiden,har tusen prosjekter på gang,her hjemme.....Kos deg masse,og nyyyyt våren :) Klem fra meg :)

b1te sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min *klem*
Herlig tur dere hadde!