mandag 10. august 2009

En liten makeover!

På fredagskvelden var det utekonsert med Kari Bremnes


Bildet er hentet fra an.no


på Nyholmen skanse i Bodø.
Alle bilettene var utsolgt!


Bildet er hentet fra an.no
Men vi dro med båten og å hørte konserten derfra,




og vi var ikke de eneste..




Kjempeflott konsert,
men vi kunne ønsket oss storskjerm og ekstra lydanlegg til oss som kom sjøveien ;)

Beklager billedkvaliteten,
men det var ikke helt enkelt å få skarpe bilder med litt bølger.
Spesiellt ikke etter et par glass vin ;)









Jeg var så heldig å finne meg et bord til 1/2 pris i helgen (:
Så med en gang at det hadde blitt perfekt
til å ha laptopen på i stua.
Min kjære var helt enig.


Eneste minuset var at bordet var sort..



Men hva gjør vel det?


Her var det bare å finne frem pensel og hvitmaling
og i løpet av lørdagskvelden var bordet akkurat slik jeg vil ha det (:


Må vel ommøblere noen ganger før det blir helt "riktig"..









Ha en kjempefin uke!
Klem fra Anneli


Y

10 kommentarer:

Guttemamma sa...

Det ble kjempefint,Anneli.Skal si du svingte deg rundt..:-)
Fin uke til deg og,klem

rosaengler ♥ sa...

Så heldig du er som fikk oppleve den fine konserten.
Sååå flink du er ♡ det bordet ble jo kjempefint ♡
Håper det er ok at jeg låner gavebildet.. til bloggen min- må jo skryte at jeg har vunnet hos deg.

Klem

moa sa...

hei anneli -

ååå løøøøkkkki juuuu som har hørt og sett ho kari...æ digge ho skjønner du! big fan, faktisk!
vakre tekster,melodier og dame!
har alle hennes cd`er mmmmm!!!
vips, så tryllet du frem den søteste laptop-pult ever...med litt hvitmaling! ka du får tell:0)
moaklem

Jeanette Jess1 sa...

Bordet ble kjempefint,dkal si det går unna hos deg, du skulle nesten hatt hvit pc og nå da ... :o)

Det så ut som en koselig konsert/ festival, lurer på om jeg hørte noe om dette på radioen før helga..

cecilia sa...

Her var det skjedd en del siden sist jeg var innom. :) Så flott bordet ble!

Konfekt esken og kortet som du hadde stellt i stand til brudeparet var bare helt nydelig! skikkelig flott var det.

Blitt lite blogging de siste ukene på meg, vi overtok huset for snart tre uker siden og nå har vi pusset opp samtlige rom. Regner med at vi kan begynne å flytte inn neste uke. Gleder meg til å kunne begynne å innrede vårt nye hjem.

Ha en fortsatt fin uke.
Klem

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Tusen takk for den flotte gaven som kom med posten i dag! :)
Jeg ble kjempeglad!!

Klem!

ralfefarfars paradis sa...

SÅ herlige bilder, heldig du er som fikk en slik fin opplevelse. har noen cder med henne, virkelig en dyktig artist. Det bordet ble flott som hvitt;)
Ha en fin kveld!

T:o)ve sa...

Den konserten skulle jeg også gjerne vært og hørt, og kjekt at man kunne ta båtveien ;)
Flott lite bord du fant deg! Jeg fant et lite til lillemor, men har ennå ikke fått malt det...
Ha en videre fin helg!

Malin sa...

For et nydelig bord ! Et slikt skulle jeg også hatt..Hvor har du kjøpt det ?

Anneli sa...

Hei Malin (:
Bordet har jeg kjøpt på Residens på Fauske. Der hadde de et som var dobbelt så stort også, men det har jeg ikke plass til.
Har funnet ut at bordene er fra Bloomingville. Det er et merke som Fagmøbler i Bodø har inne.
Bare å stikke innom hvis du er i nærheten (: