søndag 27. desember 2009

Romjul

Her er noen bilder fra julen her hos meg



Et serveringsfat med grankvister, hjerter i fattigmannssølv, og telysholdere av julerøde eppler
pynter opp på spisebordet.




Hvite svibler og små julemus
(syns de minner meg om de søte små fra koselige Tornekrattet)





I vinduet henger istapper og kuler i glass og fattigmannssølv.






Lyslyktene i trappen har fått selskap av grankvister (det lukter jul..) og en nydelig fyrstikkeske laget av min søster


Fra 1.desember tar vi i bruk nisseseviset (fra porsgrunns porselens fabrikk)
Det er selfølgelig også i bruk på selveste julaften!
Bak på hver stol henger det et rødt, lite hjerte, også en tradisjon :)





Den håndbroderte duken, med motiv fra serviset, er det min mamma som har laget :)
Det er bare så vidt jeg tør å bruke den..
er så redd for å ødelegge den
!


Et norgesglass har fått rødrutete sløyfebånd og holder styr på bestikket. Denne fyrstikkesken har jeg selv laget.



Det har vært en deilig friuke :)
Jeg har fått ladet batteriene og hatt noen fine dager sammen med familie og venner.
I går kveld var vi, tradisjonen tro, på juleball på grendehuset..



I morgen er det tilbake på jobb igjen,
salget starter hos Fagmøbler!
Kanskje vi sees? :)


Romjulsklem fra Anneli

3 kommentarer:

moa sa...

hei søte anneli -

ååå, så deilige bilder..
så julete og koselig..
høres ut som du har hatt noen fine dager..
lykke til med salget på jobben :0)
mange go`klemmer fra meg

isabell sa...

Heisan:)
Flotte julebilder du har lagt ut:)Et koselig julebord, og en nydelig duk.
Lykke til på jobb!

NB. Gardinene er fra IKEA ;)

Klem Isabell

Liv sa...

Nydelige stemningsbilder!

Det høres ut som du har hatt noen fine juledager. Vi får nyte de som er igjen, for nå nærmer det seg nyttår med stormskritt! :-)

Ha en koselig dag! :-9