lørdag 6. februar 2010

Vaskerommet


Her trengs det virkelig støvtørking!
Ja ikke akkurat på vaskerommet kanskje, men her på bloggen ser jeg ;)
Det har vært mye jobbing i det siste.. Vi avsluttet salgskampanjen i dag.
Når jeg ikke har vært på jobb har jeg prøvd å få unna litt malingsarbeid :)
Det skal jeg vise dere etterhvert.

Men her er altså vårt vaskerom/ bad 2



Her er det masse skapplass,
benkeplate over vaskemaskin og tørketrommel (kjekt når man skal brette tøy!),
og nedfelt skyllekar,
Dusj, wc og vask.
Et lite vindu og utgang til baksiden
hvor tørkestativet står.


Når du står med ryggen mot inngangen til kjøkkenet
ser du døren til vaskerommet til venstre
og døren ved siden av går til en liten bod (event. skafferi)
Neste gang vil jeg ta deg med opp på loftet,
(3. og siste etg)

*Etter at jeg fikk 3 kolonner, har flere ting blitt borte når jeg skal lage innlegg..
Jeg kan ikke midtstille teksten eller endre font,
og bildene vises bare som html koder!
Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Så blir jeg veldig glad for hjelp :)

*Tusen takk for hjelpen Elisabeth

Jeg gleder meg til blåskjell, bacalao, foccacia og god vin
sammen med gode venner i kveld :)
Ha en hærlig helg!

Klem fra Anneli <3

5 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

når du skriver innlegg, så har du øverst til høyre to "tabb'er", den ene står det "SKRIV" på og den andre står det "REDIGER HTML" på, trykk bort den -rediger og få frem den som det står -skriv på...da ordner alt seg tilbake til det normale... :o) Var i alle fall så enkelt for meg når min også viste bilder som kode og alle andre "fasiliteter" var blitt borte etter endring...

ha en flotters helg videre

Kort og Søm sa...

Skulle gjerne hatt ett sånt vaskerom...*smiler*...

Forsatt god helg,
klem Fredrikke :o)

Anonym sa...

Spent på hva dere har bestemt dere for og evnt. hvor dere skal flytte :)
Vi skal ha ny visning på onsdag, håper det skjer noe snart.
Smarte løsninger på vaskerommet.
Ha en superduper dag.
Klæm

Anka sa...

Vaskerom er en drøm jeg har... Det må jo være utrolig praktisk;) Fint var det også! Håper du har hatt en fin helg og så ønsker jeg deg en god start på uka.

idémakeriet sa...

Ja en sån stor tvättstugan skulle passa mig.
Härligt med så mycket skåp där man dölja sånt som man inte vill se hela tiden.
Ha det gott.
Varm kram Gerda