fredag 15. april 2011

Klargjøring til påske :)

Vi har overtatt min kjæres barndomshjem
og har så smått startet med å få det slik vi vil..

(Dette var utgangspunktet vårt, sett fra stuen)

 
Sist helg gikk vi gjennom skapene på kjøkkenet,
vasket og sorterte. En hel jobb faktisk!
(etter..)

Vi hengslet av dørene for å få litt mere "luft" og større romfølelse,
(kjøkkenet er bitte lite! ca 10 kvadrat)

 

og selvfølgelig for å vise frem alt det fine skapene inneholder :)
Litt gammelt og litt nytt, akkurat passe sjarmerende.

Neste steg innvolverer malekosten og et spann hvitmaling..,
men akkurat nå gleder vi oss til å tilbringe noen avslappende påskedager her.


Ha en kjempeflott helg og en nydelig påske!

Anneliklem
<3


2 kommentarer:

Gry sa...

Så spennende! Det ser koselig ut.
Ønsker eg og dine ei flott Påske!
klem : )

STYLIZIMO sa...

Gratulerer med overtakelse av barndomshjemmet. Jeg er sikker på at dere får en veldig spennende påske :)

Stemplene med sommerfugl du lurte på kjøpte jeg i en hobbybutikk i USA, men jeg er sikker på at har noe på Panduro :)

God påske!
klem Nina