mandag 5. mars 2012

Here I am

this is me..
NIB`s utfordring i mars

Jeg elsker å ha det lyst rundt meg.
Hvite og beige toner
ispedd noen få duse farger..
Kan det muligens komme av at jeg har så mye farger rundt meg hele tiden, hver dag?
(Jobber på Panduro Hobby)

Gamle vinduer har jeg flere av
og ikke å forglemme
levende lys
Jeg kunne nok ikke levd uten!



Detaljene er viktig i interiøret mitt..
..perlekjedet bar jeg i bryllupet vårt, for over 20 år siden
<3

Noe nytt, noe gammelt

noe fått og noe hjemmelaget

Alt er med på å gjøre dette hjemmet
vårt!
Da vi solgte eneboligen og flyttet i leilighet,
fikk jeg bekreftet en ting;
Home is were your heart is
<3

Gleder meg til å se hvordan nettopp du har det :)

Anneliklem
<3

2 kommentarer:

Martilie sa...

Kjempelekkert - og koselig! LIKER stilen din veldig godt, oser av varme :)

Og gratulerer så masse med vel overstått 40årsdag - sååå koselig du hadde gjort det :)

Og så må jeg bare si at Anneli Design heretter er min bakebok, skal se inn her og prøve oppskriftene dine neste runde. Ser bare så godt ut :)

Nyt en deilig uke!

Klem fra Tove

Marits Hverdagsgleder sa...

Så mange fine bilder du har til NIB's utfordring! Lykke til!
Har aldri vært her inne før, men jeg kommer nok til å titte innom med jevne mellomrom. Du er hjertelig velkommen innom meg også.
Klem