mandag 16. juli 2012

Shopping


Jeg er i feriemodus og har ikke hatt verdens beste nettforbindelse,
men koser meg med små og store prosjekter.
Bilder kommer :)

 I forrige innlegg lovte jeg å vise et par ting som ble med hjem fra husmorferien :)
Jeg hadde gledet meg til å besøke
Home& Cottage,
siden vi ikke har det her i byen..
Det er alltid så mye fint og inspirerende å se, når man går inn i H&C`s butikker.

Dette englebildet sto å ropte på meg da jeg kom inn!
Er det ikke nyyydelig?!
<3

Et nytt kjøkkenhåndkle,
i linfarge og med fiiint trykk,
+ litt annet småtteri, fikk også bli med hjem.





Helgen ble tilbragt i Lofoten, sammen med et vennepar.
Det er viktig å nyte øyeblikkene og det gjorde vi
<3
Titt innom i morgen, så skal jeg vise deg noen fine bilder jeg fikk knipset!

Ha en fin kveld.
Klem fra Anneli
<3



Ingen kommentarer: