lørdag 4. august 2012

Lyst å vinne et gavekort?


Det er ikke bare jeg som har gavekort å dele ut ;)

For å delta på min Give Away, trykk her!




VI blir det nå konkurranse hver første fredag i mnd :)
Denne gangen kan man vinne et gavekort på 500,-
hos


For å delta må man lage en ønskeliste fra Mia`s Interiør,
å det er jo ingen sak!
Her er det veldig mye fint jeg kunne tenkt meg..



 Bøker har jeg alltid vært svak for og disse tre står på ønskelisten min!



Små hyller er både pent og praktisk.
Den blågrønne fargen har blitt "min" farge denne sommeren :)

En slik antikkmalt stige har jeg lett etter, uten hell.. Men så finns den jo hos Mia`s Interiør!
Jeg tror den kunne vært fin på verandaen, med blomster og lykter..

Levende lys ja!
De som har fulgt meg en stund vet at jeg ikke kan leve uten ;)
Denne store lysestaken hadde, uten tvil, passet rett inn hos meg!

Jeg kunne også trengt en ny arbeidslampe på scrappepulten min..
Ikke så dumt at den er veldig fin å se på også!

Og slik kunne jeg ha fortsatt, å fortsatt..


Delta du også!
"Den som intet våger, intet vinner"

Ha en fortsatt fin helg!
Anneliklem
<3>


Ingen kommentarer: