onsdag 23. juli 2008

Litt nytt herfra..

Ja nå har vi endelig ferie (o: Jippi!!
Det skal bli deilig med lange late dager..


I helgen har vi vært en tur i Sverige og da ble det selvfølgelig en tur på IKEA
Har bl.a. kjøpt meg flere expedit hyller. De er helt supre til å oppbevare scrappesaker i.
Det ble selvfølgelig en del annen shopping også,
(hemtex hadde 50% på hele butikken!, Åhlens, Indiska osv.)
Skal legge ut bilder av kjøpene mine etterhvert.



Nå skal vi bruke feriedagene til å kose oss sammen,
hele familien! og det er ikke altfor ofte.
Vår eldste tennåring er flyttet hjemmefra og blitt samboer,
men de skal også være sammen med oss.

Det gleder vi oss til <3


Så er det offesiellt..

Etter snart 8 år i klesbransjen takker jeg for meg
og fra 1. september skal jeg begynne å selge møbler.
Jeg har også bestemt meg for å ta et interiørstudie på kveldstid.
Da kan jeg smykke meg med tittelen interiørkonsulent (:
Det er utrolig spennende og jeg gleder meg veldig!! <3

Interiør har alltid vært min store interesse, så dette ser jeg virkelig frem til.
Jeg finner jo så masse inspirasjon i blogglandia!
Takk for det alle sammen <3


Her kommer litt flere bilder fra kjøkkenet..

Det er så utrolig bra med en nøytral farge på interiøret, så kan jeg forandre kjøkkenet helt
bare ved å bytte gardiner og stæsj (:






Litt detaljer..


Jeg kommer nok ikke til å være like aktiv her inne i ferien..

Men ønsker alle som besøker meg
en deilig sommer med sol og varme!
Skal besøke dere så fort jeg får muligheten.
KLEM <3

Ingen kommentarer: