tirsdag 1. juli 2008

Noen bilder fra helga..




Vi har hatt besøk av gode venner i helga <3
Det er ikke så ofte vi får anledning til å møtes, så vi prøvde å bruke tiden best mulig.
Det ble noen sene nattetimer..
Heldigvis var værgudene på vår side, så vi slapp å sitte inne hele tiden.
Og vi har iallefall fått kosa oss masse!
..og gleder oss til neste gang vi skal være sammen :)




Det ble grilling..
og til god mat hører det med god drikke :)



Vi fikk også tid til et besøk på Kjærringøy gammle handelssted.

Her er noen stemningsbilder derfa..











Og noen fra krambua..






Våre gode venner hadde bryllupsdag mens de besøkte oss

og det kunne jo ikke gå upåaktet henn.. Så da måtte de få et lite kort <3


..og ikke nok med det! Jeg fikk også en gave fra min gode venninne <3

Disse nydelige "vennskapsdamene",

(legg merke til teksten som fulgte med.. <3)




Takk for besøket og hjertelig velkommen igjen!

2 kommentarer:

Floweline sa...

Her var det masse koselige stemningsbilder, så dyktig du er å fotografere da. Kjekt å se noe fra dine scrappeprosjekter også, tusen takk. Her vil jeg nok titte innom igjen:-) Ser du spurte i bloggen min om hvor jeg har fått tak i dette håndtaket, og det har jeg i butikken min. Ønsker deg en fortsatt god sommer :-)

Ting og Tang sa...

Å de e so kosli me sanne daga, gode venna, god mat å god drikke. Å ikkje minst e de topp vist en he fine veir også:)
Å no kjem visst de fine veire hit i morga so då skal ej nyte de so godt ej kan:)
Ha ei nydeli veke:O)