søndag 13. juli 2008

Søndag,

og enda en helg er snart over..
Jeg jobbet på lørdag,
men da jeg kom hjem ble det grilling.
Vår datter og hennes samboer har også vært sammen med oss.
Kjempekoselig <3
Hun er også bitt av scrappebasillen ;)
så det ble noen timer på scrapperommet!
Er ikke helt ferdig med mitt prosjekt, men det kommer.




Da vi byggde huset vårt (1995) skulle "alt" være furu!
Når vi ser tilbake, var som å bo i en hytte..
De siste årene har vi malt og malt, men enda er det mye igjen!

Tenkte jeg skulle vise et par bilder fra kjøkkenet vårt.

Slik så det ut da det var nytt:


Og slik ser kjøkkenkroken ut nå, (motsatt ende) etter noen liter maling :)


Det er ikke til å kjenne seg igjen i!

Veggene og kjøkkeninnredningen er malt i elfenben.

Vinduskarm, lister, slagbenken og bordbena er malt i krem.

Ny benkeplate og bordplaten er beiset og lakket.

Kjøkkenstoler (kaustby) fra IKEA

Jeg har enda ikke funnet en lampe jeg liker

og som passer inn i det nye kjøkkenet..

Tar gjerne imot tips!


1 kommentar:

Ting og Tang sa...

Hei:)
Wow de va litt av ei forandring...Blei jo kjempe bra!!!!
Deili me lyse vegga:O)
Her ej bur e ALT kvitt...dei ej leige me he nettopp pussa opp her:O)Men drømmen e nå å eige sitt eige..men de kjem vel den dagen oxo! He eigd 2 hus men enda opp me å leige igjen.jaja..:O)
Ha en flott kveld:O)