tirsdag 6. oktober 2009

Detaljer..del2



Til høyre for den innebygde bokhyllen
står vedovnen.


Men etter at vi fikk installert varmepumpe
er den minimalt i bruk..
Kun til kos Y
Jeg har satt et stort hvitt fat oppå ovnen.
(tror det er kjøpt på Hemtex for noen år siden)
Her har jeg samlet lysestaker i ulike str og former,
noen kuler i fattigmannssølv, en (naturtro) porselensblomst ++
(Kanskje jeg viser hele brettet en annen gang)
Det gamle bildet i ramme
har jeg arvet,
men det er desverre ingen som lenger kan fortelle hvem damen på bildet er..

Her ligger også en gammel salmebok og et par briller som jeg har arvet.

Syns det ble koselig med en lysholder festet til boksidene,

men lyset er kun tent i anledning fotograferingen!

Sjekk den nydelige skriften.. Y




Ha en nydelig høstdag :)
Klem fra Anneli
Y

10 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Helt nydelig :))
jeg likte godt den bilderamma.. vakker :)

Klem,Kari

torleif ann karin sa...

Vakkert, nostalgisk, godt å se på....rett & slett!!
Fint sammensatt!
Ha en super dag.
Klem Ann<3

Liv sa...

For et vakkert stilleben med så mange nydelige ting! Jeg også likte bilderammen veldig godt, men også salmeboka med brillene og lyset var så stemningsfullt. Føler nesten at det sitter noen der og leser, men som bare er borte et øyeblikk :-)

Ellers må jeg bare si at jeg er så superfornøyd med fyrstikkeskene, jeg fikk de i posten i dag! De har jeg stolt satt opp til pynt allerede, og jeg måtte lage et innlegg om det også :-)

Tusen takk :-)

isabell sa...

Så koselig det så ut her:)
Det er godt å kunne kose seg inne nå, som høsten har kommet sæ væll igang her;)
Takk for hilsen i bloggen min:) ja de lysestakene er bare så lekkre;)
kommer innom snart igjen å ser hva mer spennende du har pakket ut.

Klem Isabell

Anka sa...

Hei på deg. Liker også å sette sammen koselige tablåer:) Det ble jo kjempe fint!
Kos deg i høst-ruskeværet!

Guttemamma sa...

Nydelig nydelig!! Har satt på sån lite lys på salmeboken jeg og!
klem

Min verden sa...

Ja du får det til du Anneli. Nydelig bilderamme:) Klem Klem

Gry sa...

Flotte bilder!
Ønsker deg ei god helg, det har vel snødd i Bodø og....?
Klem Gry : )

Elis@beth sa...

GRATULERER!!!! Du er vinner av konkurransen min!!!

Send meg adressen din på e mail til elisabethkildalsen@hotmail.com

Klem og igjen-GRATULERER!!!!

ralfefarfars paradis sa...

Ekte nostalgi dette;) Så mange herlige detaljer;) Håper du har en fin søndag!