lørdag 13. mars 2010

NIBs utfordring!

Jeg kaster meg med (i siste liten)
i NIBs utfordring
Spiseplassen




 Dette er spisestuen vår.
Bordet er et furubord fra Sandvik
som jeg har malt og pusset litt ;)
En liten tekst fikk også plass 
på den ene enden. 
Stolene er fra Skeidar,
men har fått løse trekk fra La Redoute.
 




De store bildene er tatt av fotograf
i forbindelse med hussalget.
De små bildene har jeg tatt selv, da jeg hadde jentekveld :)


Dette er spiseplassen på kjøkkenet.
Stolene er fra IKEA,
slagbenken i furu er malt hvit
og bordet har fått beiset og lakket bordplate,
mens beina er malt.


Hvis noen lurer på hvordan det går med hussalget..
kan jeg fortelle at det ble solgt dagen etter visning!
Nå er vi på husjakt,
da de nye eierne er klare til innflytting :)
Regner med at det skal gå fort og greit!

Ha en koselig helg :)
Klem fra Anneli 
<3

9 kommentarer:

Guttemamma sa...

Nydelige,begge to! Grattis med salg,spennende tider...
klem

My home is my Castle sa...

Nydelige spiseplasser du har :))
Lykke til med leting av hus ;)

Klem,Kari

Lisemoren sa...

jeg likte kjempegodt kjøkkenet ditt jeg, og begge spiseplassen var flotte og.

Hilsen Lisemoren

isabell sa...

Gratulerer med salget, og lykke til husjakta:)
Klem Isabell

Cecilia sa...

Gratulerer med salget, det er et flott hus syntes jeg. Lykke til med boligjakt!

Herlig spiseplasser dere har!

Klem

Bestefars Verksted. sa...

Ville bare inn å ønske deg en superduper påske :) Håper dere har funnet et sted å bo......spennende å se...hihiiii,jeg følger jo med på boligmarkedet,vettu... :) Påskeklem fra meg :)

Jorid + NOE Blog sa...

Så flott at du ble fornøyd :-) Legger meg til som følger, her blir det nok mye spennende å se fremover.

GOD PÅSKE ♥
Klem J

Be charmed sa...

sååå utrolig flott!! Regne fantasiverden dette jo:)

Franciskas Vakre Verden sa...

Kjempefin blogg du har!

Masse herlig inspirasjon, jeg legger meg gjerne til som følger hos deg!

Har lagt ut en liten giveaway hos meg. Veldig hyggelig hvis du har lyst til å komme en tur innom.

Ha en fortsatt fin påske!

:-)