mandag 1. mars 2010

Nyheter!


Da har jeg fått lagt inn litt nytt i


På denne fyrstikkesken har jeg brukt en overføringteknikk,
hvor motivet "smelter inn" i bakrunnspapiret.
Trykk gjerne på bildet for å se detaljene :)

*
I dag har vi hatt besøk av stylist og fotograf,
kjempespennende!
Jeg gleder meg virkelig til å se det ferdige resultatet :)
og du skal selvfølgelig bli oppdatert!

Men nå er det på tide å finne loppekassen ;)
Kjenner at jeg har snudd døgnet litt i vinterferien ja..

Klem fra Anneli

2 kommentarer:

Unknown sa...

ååå førr ei sjønn fyrstikkeske <3 stilig teknikk du har brukt, du e så kreativ å flenk <3
bi spennanes å se bildan fra stylisten, regna me at dokker får d solgt uten problema :)
Ha ei rekti go natt, i natt ska æ innvie nysoverommet mett :)))
Klæm <3

Unknown sa...

mailadr min e renatlo@online.no
gler mæ masse te å se bildan :) har dokker fått nokka respons ennu?
Håpe du får mulighet te å komme på besøk snart, d har vært sååå koslig <3
Klæm