søndag 26. mai 2013

..flere gjestedesigner bidrag :)



Her har kreativiteten,
 vært fullstendig fraværende noen dager!
Men været har vært fantastisk
og da måtte jeg selvfølgelig bruke hvert ledige minutt ute i sola 8)
Åhh.. ubeskrivelig deilig å kjenne solstrålende mot en vinterblek hud..
Vi er ikke akkurat forvent med sol og sommer
i den nordlige delen av Norge..
Jeg tror faktisk disse maidagene
har gitt oss mer sol og varme, 
enn vi fikk hele sommeren 2012!

Nok om været!
Jeg har, som sagt, vært så heldig å få være måndens gjestedesigner hos
Bidragene er laget for en tid tilbake,
men jeg ville ikke publisere de før de ble lagt ut der.


En hærlig LO å lage, med "1000" detaljer!
(og hver lille detalj sier noe om gutta på bildet)
Bilde er av min lillebror og hans to flotte gutter, mine nevøer <3 p="">



En helt vanlig eggekartong
kan bli en gaveeske til bestevenninnen..

Du finner flere detaljer her.



Ha en strålende ettermiddag!
Anneliklem


1 kommentar:

Kort og Søm sa...

Den Lo`en likte jeg godt :O)
Og en fint pyntet eggekartong!
Kos deg i solen,
klem Fredrikke