onsdag 8. mai 2013

Nytt kort!




Denne gangen har jeg virkelig utfordret meg selv,
både på fargevalg og produkter..



Men min svakhet for vintage lyser nok gjennom,
eller hva syns du?
Her har jeg brukt designpapirer fra Prima - Sunrise Sunshine , 
blomstene er også fra Prima, metall charms fra Tim Holtz, 
bilettene er en papertape fra Panduro Hobby, 
litt strie, gesso på detaljer og gjennom en sjablong med skrift.
Spør gjerne hvis du lurer på noe :)

Jeg deltar i konkurransen hos
Vintage Utfordring
hvor man denne gangen utfordres til å bruke maling eller gesso.

Ønsker deg en fin onsdag :)

Anneliklem

2 kommentarer:

Heidi sa...

Wow så lekkert!
Flotte detaljer:)
Takk for at du deltar på Vintage utfordringen.
Klem, Heidi:)

Anonym sa...

this is so wonderful...love the artistic quality...just lovely so happy you shared with us at the vintage challenge...