onsdag 28. august 2013

Egersund servise




Sist helg ble det en tur innom et lokalt loppis,
hvor jeg var så heldig å sikre meg flere skatter :)

Dette vakre servise heter vistnok Rococo
og er datert tilbake til 1954, etter det jeg har funnet ut.




8 middagstallerker, 9 suppeskåler og en liten suppeterine fikk jeg med meg.
Suppeterinene har dessverre vært knust, men hva gjør vel det?
Den blir lekker til pynt!


Nydelig mønster og blåfarge..




Nyvasket og på plass i vitrineskapet.
Jeg er strålende fornøyd, men lurer på hvilken verdi dette egentlig har ..
Vet du det?




Men dette var ikke den eneste skatten som fikk bli med hjem!
Flere innlegg kommer :)



Ha en fin "lille lørdag", midtveis i uken.

Anneliklem 



1 kommentar:

Kort og Søm sa...

Vet ikke verdien, men helt nydelig var det :O)
klem