lørdag 17. august 2013

God helg ønskes




med et glass rødvin og litt sjokolade.


Bloggen har virkelig blitt forsømt i sommer!
Etter at jeg ble med på instagram"bølgen" har det blitt lite innlegg her inne..

Når jeg ser tilbake på de siste innleggene her, 
er det ulike scrappeprosjekter som har blitt foreviget
og det var jo slik bloggingen min startet i mai 2008.
Da var jeg stolt og glad over og ha blitt med i designteamet til Papirdesign :)

Min kjærlighet til papir har ikke gått over, langt ifra! 
(Jeg jobber jo tross alt på Panduro)
Men interiør er også en stor del av livet mitt og jeg slites litt mellom disse to..

I år har vi hatt en kjempefin sommer her i nord, 
og det har ikke vært så fristende å sette seg inne med kreative prosjekter!
Men jeg tenker at mørke høstkvelder får fram den "biten" igjen :)
Da vil jeg naturligvis dele det med dere!

På instagram fokuserer jeg på interiør, 
mat og naturopplevelser gjennom min HTC
Vil du følge meg der også, kan du søke på @annelijune


Håper du får en strålende helg!
Anneliklem

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Riktig god helg til deg også :O)
klem Fredrikke

Bettum Villa sa...

Stemningsfullt bilde.
Sommeren er jo tiden for å leke seg ute (eller å kose seg med rokere om på et lysere interiør), men når den mørkere tiden kommer så kommer også lysten til og holde på med hobby. I allefall for min del. :D
Nå må jeg ta meg sammen og bli flinkere til å ta bilder av folk og ikke bare hobby og interiør slik at jeg kan begynne og Sn@pp'e. Blir spennende!
Klem Madelén