tirsdag 29. mai 2012

Bursdags LO


Jeg fikk en koselig utfordring på mail for en tid tilbake.
En av mine kollegaer fyller år og ønsket var å få laget en personlig album i bursdagspresang til henne.
Selvfølgelig vil jeg være med på det!
Her er mitt bidrag til albumet..


litt detaljer..






(trykk på bildene hvis du vil studere de nærmere) 



 
Jeg deltar i følgende utfordringer med denne LOen
Pion design`s skisse
Kort o Mania`s bingo, osteklut/dollie + Bokstaver/tekst + Blonder/bånd

 

 Anneliklem

<3

4 kommentarer:

Lene sa...

Nydelig LO, Anneli!
Så mange fine detaljer.

Takk for hyggelig besøk i min blogg! Jeg pleier å være innom deg også, men jeg er ikke så flink til å legge igjen spor etter meg. Skal bli flinkere!

Klem!

Unknown sa...

Woow så utrolig lekker LO og med så mange kule detaljer :-)
Takk for at du deltar hos Kort O Mania og lykke til!
Klem fra Karin

Kjersti sa...

En nydelig LO i så delikate farger og masse lekker pynt!
Takk for at du deltar hos Kort'o'Mania denne gangen, lykke til!
Klem fra Kjersti:)

Blåbærlina sa...

så fin Anneli!!
alltid så detaljert og nydelig!
Klem fra Nina