fredag 4. mai 2012

Jeg lengter etter..

VÅREN!!

Sjekket akkurat værmeldingen fremover
og den sier at vi går nok en kald og "vinterlig" helg i møte..
Sukk!!



Like greit at jeg har arbeidshelg,
da er det iallefall noe å glede seg til :)
Tenker det blir mange hobbykunder denne helgen,
som kanskje vil ha noe å henge fingrene i, siden det ikke akkurat er utetemperatur..

Å på lørdag er vi på Panduro Hobby så heldige at vi får besøk!
Da kommer min nevø innom mellom 12.00 - 16.00
og han skal demonstrere origami bretting:)
Det blir stas det!

Snart helg, mine venner.
Håper den blir strålende :)


Anneliklem

<3

3 kommentarer:

Signe sa...

Du er heldig du som jobber på Panduro! har nettopp bestilt en hel masse nytt derfra og gleeeder meg til pakke i posten :)

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Der gad jeg også godt at arbejde.

Tænk at være omgivet af alle deres fine ting, sikke mange ideer man kunne få.

Ja! her i Nordjylland er her også bare skide koldt og så regner det for anden dag i træk.

Ha´en skøn dag

Knus Susi

Vibeke sa...

Hei Anneli:)
Nå er det altfor lenge siden jeg har vært i bloggen din. Blir sjelden tid til bloggrunder om dagen:(

Våren kommer - snart:):)

Håper du får en fin søndag:)