lørdag 19. mai 2012

På tide

å vise hva jeg har gjort siden sist!


Mai er en festmåned,
å selskapene står i kø.
Sist helg var vi så heldige å bli invitert i to konfirmasjoner.

Jeg koser meg alltid med å lage kort eller små gaveesker,
så også denne gangen.

Føst ut ble denne lille gaveesken,
som jeg fant mal til her.


..et lite bilde fra innsiden også.

Dette er samme esken, men i en litt "røffere" variant ;)


Et kort ble også laget, men det glemte jeg helt å ta bilde av..



På lørdag er vi klar til neste konfirmasjonsselskap,
det 3. i rekken.
Jeg har brukt fridagen min til å bake kake til konfirmanten, håper hun blir fornøyd..


detaljbilde..
Kakebildene er tatt med mobilen


Posekort
i samme stil som kaken



Ha en fin lørdag!

Anneliklem
<3


2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fine kort... og den kaka!! Imponert :-) Ønsker deg ei god helg! Hilsen fra May :-)

Cathrine Sandvik sa...

Dette var kjempefint Anneli! Du e genial!

klæm til deg fra Cathrine