søndag 5. februar 2012

En koselig hilsen

dumpet ned i postkassen her om dagen :)
Vår nevø giftet seg i høst
<3


De nydelige bildene er tatt av hans kommende svoger.

Som regel samler jeg kortene på oppslagstavla en stund,
før de etterhvert havner i en skuff..

Hvordan oppbevarer du dine kort?


Jeg syns det passet så fint å henge dette under denne Wall Deco teksten..
Har brukt papertape fra Panduro Hobby


Papertape kan brukes til flere ting en å henge opp bilder!

Foto fra Panduro Hobby
Bruk den på veggen, sammen med dine Wall Deco.

Foto fra google
 Bruk den på presanger og kort,
Foto fra google
eller dekorer dine klesklyper.

Foto fra google
Hva med å pynte opp litt på tastaturet ditt?


Foto fra google
Snart er det påske, i år kan du dekorere dine fargerike påskeegg med papertape :)

Foto fra google
Føler du for det, kan du jo gjøre hverdagen litt mer fargerik! Hihi :)



Ha en fortsatt fin søndagskveld!

Anneliklem
<3

3 kommentarer:

Gry sa...

Jeg pleier å ha nye kort på kjøleskapdøra en stund...
Det tastaturet så flott ut. Tro om det er holdbart..?
Ha ei fin ny uke! : )

Jeanette-Jess1 sa...

jeg pleier åha kotene jhengende framme en stund før jeg limer de inn i en album sammen med andre takkekort og julekort - morsomt å bla i og se hvordan ungene forandrer seg (spesielt på julekortene )

Sissel sa...

Likte veldig godt de tapene, må nok innom deg på jobben snart...!
Jeg har en wire som går over to vegger på badet (i hjørnet der doen står!!) Der henger alt av takkekort som kommer i hus. Pynter opp et ellers kjedelig hjørne! Har tenkt å bytte wiren med hamp, for å passe bedre inn i stilen:)
Sissel