fredag 17. februar 2012

Puhh!!

Så var det jammen fredag igjen!
Hvor ble denne uka av?


Sist søndag hadde vi dobbel feiring her i huset.

Vår kjære Morten "minstemann" fylte 18 år!
(det betyr at begge barna våre nå er voksne..!!)


I presang fikk han bl.a. champis og favorittsjokoladen, Ferrero Rocher!

er en selvskreven kake når noe skal feires her i huset!





Naturlig nok ble det også litt morsdagsfeiring :)
Min kjære og barna hadde kjøpt dette nydelig armbåndet til meg


Lykke
<3

Jeg vet at det er kjøpt hos Presis Ur & Gull her i Bodø,
siden jeg hadde det på ønskelisten min.
For et par uker siden var jeg faktisk så heldig å vinne et gavekort hos
Jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal bruke det på,
men dere skal selvfølgelig få se :)

Nå skal jeg dra på meg joggebuksa og krype opp i sofakroken,
så skal jeg kose meg med The Voice.
Ha en fin fredagskveld og en strålende helg!

Anneliklem
<3

4 kommentarer:

Janne sa...

Ja, tiden flyyyr om kan lure på om klokka stilles av seg selv noen ganger, på RASK gange, hehe:)

Den kaka så jo helt fantastisk ut, sikkert rågo!
Gratulerer med sønnen!

Gleder meg til å følge deg videre:)
Ønsker deg en herlig fredag:)
God klem fra Janne:)

idémakeriet sa...

Grattis i efterskott få jag säga då.
Ja du de åren flyger iväg, vad stort han har blivit.
Vad du har blivit bortskämt med ett fint armband, den ser ju jätte fint ut, det kallas för LOVE eller hur.
Tack för din rara hälsning om att du tyckte mina blomkapsyler var fina, roligt att höra.
Ha en skön helg.
Kram gerda

MissMette sa...

Hei Anneli, og tusen takk for koselig kommentar :) Gratulerer med vel overstått til din 18-åring ღ … og Dronningens juvèl så bare helt fantastisk deilig ut… Den er nå notert og skal prøves ut en gang :) Nydelig også det flotte armbåndet du fikk ღ … ja tiden går så alt for fort, nå er snart helgen over og en ny uke står for døren… men jeg ønsker deg først en riktig god søndag og fastelaven, stor klem fra Mette

Vilmershus sa...

Heia Anneli❤gratulerer så masse med storgutt-kos bi tia av? Ojoj den kaka såg bare himmelsk god ut-nam nam...så fint armbånd-snill de er med mammaen sin-snille Anneli❤gleder meg til fredagen;) klem fra me te de!