fredag 10. februar 2012

Nå er det

snart helg, for meg :)
Skal jobbe noen timer i morgen,
men såå er det helg!

Jeg er blitt inspirert av flere bloggere som har dekorert notisbøker,
(bl.a. hos Berit)
og måtte jo prøve litt selv også...
(Beklager dårlige bilder, men sånn er det når man ikke har anledning å fotografere i dagslys..)


Litt papir, en ramme, blondebånd og en pennesplitt fra Tim Holtz.

Denne notatboken er litt større.
Den har fått samme blondebånd, ramme og pennesplitt,
men papiret er fra Pion design og ginen er laget av en dies fra Tim Holtz.
Har stanset den ut i kartong og deretter stanset ut selve kroppen i bomullsstoff,
som jeg har svertet med Distress stempelsverte.


*

I et tidligere, innlegg hvor jeg fortalte om min nye
glemte jeg helt å fortelle hvordan det gikk med søsteren hennes..
Jo nå skal du høre!
Hun fikk også komme inn i varmen,
men hun er ikke riktig så feminin denne damen og har istedet havnet i anleggsbransjen ;) hihi

Antrukket i vest og hjelm,
står hun på min kjære`s kontor ;)


Stor helgeklem fra meg
<3

3 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så fine!!
God helg,
klem Fredrikke :O)

Den Grønne Baljen sa...

Kjempefine bøker du har pyntet... og ginen var rå...En feminin og en røff dame du har =))

god helg

Kerstin

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så flotte de ble!
Det er kjempegøy å dekorere sine egne bøker:)
Fin kveld til deg!