mandag 27. februar 2012

Festen er over..

Ja som noen hadde forstått,
var grunnen til min store bakedag
at noe skulle feires..
På fredag rundet jeg de magiske
40


Her er et oversiktsbilde av lokalet.
Jeg ville ha en "rød trå" gjennom dekorasjonen.
Litt romantisk..
i fargene rosa, hvit, turkis og hyssingbrunt. 

Vimpelrekke av papir,
med fargene som jeg brukte til resten av dekorasjonen

Gjestene ble fordelt på fire bord.
For at de enkelt skulle finne frem til sin plass
lagde jeg bordkart og nummererte bordene med tags.

Jeg samlet dekorasjonene på passe store fat.
kubbelysene fikk en remse gavepapir og litt hyssing, alt fra Panduro Hobby
+ et par glasshjerter fra Åhlens.

Buffet servering,
derfor enkel oppdekking på bordet..


De som kjenner meg, vet at jeg er glad i engler.
Selvfølgelig måtte jeg legge ut små, hvite fjær til gjestene :)
 Nydelige servietter fra den siste Tilda kolleksjonen.
Samme design som papirremsen rundt kubbelysene.

Som bordkort
stanset jeg ut hjerter, skrev ut navn med dymo
og hang de rundt stetten på glasset med ringer fra Panduro Hobby.
Dermed kunne gjestene beholde glasset sitt hele kvelden :)


Velkomstdrink,
musserende med et lite jordbær
Mmmm... :)

Gavebordet bugnet av alt jeg kunne ønske meg...
og mere til!
Igjen, tusen hjertelig takk!!

Jeg hadde en fantastisk kveld
sammen med mine nærmeste venner...
<3

Jeg hadde ønsket meg levende musikk
i presang av lillebror...
(Han spiller i duoen Around May)
og vi danset oss inn i de små timer :)


Jeg lovte å vise bilder fra bakedagen og det skal dere få se,
men hadde bare så lyst å vise bilder fra bursdagsfesten først :)

Anneliklem
<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint pynta! Tipper vennene dine kosa seg sammen med deg på din store dag :-) Og kos deg videre i dine 40 unge år!
Hilsen May.

Unknown sa...

Heia :) så nyydelig du hadde pynta, flenk du e :) så ut som at dokker storkosa dokker, sku så gjerna ha vært dær <3 ang bursdagsgaven så kan den byttes vess den ikje passa, bærre å gje mæ beskjed så ordna æ d :)stoor klæm <3